ŠTETA OD MANJEG SUDARA lako dosegne trećinu vrijednosti auta. Zato vrijedi uložiti u kasko!

Kasko osiguranje pametna je investicija i to ne samo za nove automobile, već i za rabljene

 

Pri kupnji automobila većini kupaca glavna je misija za što manje novca kupiti automobil kakav želi, s motorom i opremom barem približnima onome što si je zacrtao kao ideal. Pretpostavka je da je prije ulaska u salon s namjerom da zaključi ugovor o kupnji procijenio vlastite financijske mogućnosti i raspitao se o opcijama koje nude banke i leasing kuće, te da mu predstoji još “samo” finalni razgovor s prodavačem automobila.

 

Može gratis šlep-služba?

 

Većina ih je usmjerena na to kako od prodavača izvući besplatno produženo jamstvo, bolje naplatke... Prodavača će mnogi prije pitati hoće li dobiti tepihe za auto nego koliko za taj isti automobil košta servis. No, zapravo bi trebalo biti obratno, jer cijene dijelova koje valja zamijeniti već pri manjem gradskom sudaru vrlo lako dosegnu trećinu vrijednosti automobila. Valja jasno reći: činom kupnje automobila troškovi za vlasnika tek počinju. Toga treba biti svjestan svaki novi vlasnik. Automobil je dugotrajna investicija, a da bi nas mogao pouzdano i sigurno služiti, treba ga održavati. Održavanje košta.Vođeni upravo tom činjenicom, već godinama analiziramo cijene dijelova najprodavanijih

Novi broj magazina Autostyle a donosi brojne teme i dojmove s prvih vožnji novih modela automobila. Vozili smo tako novu Škodu Scalu, Toyotu Camry, ali i moćni Maserati Levante. Donosimo cijene rezervnih dijelova najprodavanijih automobila na našem tržištu. Analizirali smo što se promijenilo u stanicama za tehnički pregled te zašto Europa inzistira na obveznim limitatorima brzine u automobilima. automobila u Hrvatskoj. Svakom se automobilu periodično trebaju mijenjati filtri ulja i zraka te disk-pločice, a u slučaju prometne nezgode valja računati i na zamjenu, primjerice, branika, svjetala, zračnih jastuka. Upravo cijene tih dijelova donosimo u novom broju magazina Autostyle, koji će sutra biti na kioscima kao dar uz Večernji list. Među rijetkima koji su se oglušili na zahtjev da nam dostave cijene dijelova ističe se Mitsubishi, jer ista marka od 2016. nije dostavila cijene svojih dijelova i po tome su jedinstveni na hrvatskom tržištu automobila. Stoga i dalje krećemo od pretpostavke da cijene svojih dijelova u Mitsubishiju smatraju poslovnom tajnom, no to cijene dijelova nisu niti ikako smiju biti. Kupcu je prodavač dužan pružiti potpunu informaciju o onome što kupuje, a ta potpuna informacija podrazumijeva i troškove održavanja. Nema nikakve logike u kupnji automobila za koji ne znate koliko koštaju dijelovi, koliko ćete na redovnom servisu platiti filtre i diskove. Stoga, prije potpisivanja ugovora o kupnji tražite informaciju o cijenama nekih rezervnih dijelova - ne nađete li taj podatak u Autostyle-u.