Javni poziv za odabir agencije: obilježavanje Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa

Javni poziv za odabir agencije: obilježavanje Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa

 

 

Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske poziva na iskazivanje interesa za sudjelovanjem u Javnom pozivu za odabir agencije za kreativnu izradu kampanje i organizaciju događaja povodom Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa.

 

Poštovani predstavnici agencija u Republici Hrvatskoj,

Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske poziva vas na iskazivanje interesa za sudjelovanjem u Javnom pozivu za odabir agencije za kreativnu izradu kampanje i organizaciju događaja povodom Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa.

 

S ciljem utjecaja na smanjenje broja prometnih nesreća i stradalih osoba, Hrvatski sabor je 21. listopada proglasio Nacionalnim danom sigurnosti cestovnog prometa, koji se ove godine po prvi puta obilježava.

 

Za obilježavanje navedenog dana u Nacionalnom programu sigurnosti cestovnog prometa osigurano je 300.000,00 kuna (s PDV-om).

 

Opće informacije:

Ministarstvo unutarnjih poslova RH je tijelo državne uprave nadležno za poslove sigurnosti cestovnog prometa te je nositelj Nacionalnog programa sigurnosti cestovnog prometa (2011.- 2020.).

Tijekom godina provedbe preventivnih i represivnih aktivnosti postignuti su određeni rezultati i to prvenstveno u značajnom smanjenju smrtno stradalih u prometu, a u posljednjim izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama jasno je definirano osam najtežih prekršaja koji uzrokuju najteže posljedice u prometu.

 

Valja izdvojiti četiri glavne ubojice u cestovnom prometu, a to su prekoračenje brzine kretanja vozila, korištenje mobitela (distrakcije) tijekom vožnje, nekorištenje sigurnosnog pojasa i upravljanje vozilom pod utjecajem alkohola. Djelovanje Ministarstva unutarnjih poslova u zakonodavnom, provedbenom i medijskom smislu usmjereno je prema senzibiliziranju javnosti o opasnostima i posljedicama kršenja prometnih propisa te poticanju sudionika u prometu na usvajanje pozitivnih oblika ponašanja u prometu.

 

Cilj ovog Poziva je odabir agencije s kojom će se potpisati Ugovor o organizaciji obilježavanja Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa.

 

Agencijski zadatak:

 

Prezentacija agencije, predstavljanje tima i referenci,

Prezentacija obilježavanja događaja Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa,

Prezentacija komunikacijske strategije (priprema materijala za postojeće komunikacijske kanale Ministarstva i Nacionalnog programa - Twitter, YouTube, Instagram, Facebook, LinkedIn)

 

 

Cilj agencijskog zadatka pod rednim brojem 2:

 

pronaći inovativan model obilježavanja, koji udovoljava aktualnim epidemiološkim mjerama koje su na snazi, a koji je inovativan u konceptu,

originalnošću načina obilježavanja i pozitivnom atmosferom najave događaja potaknuti interes javnosti i ostati u sjećanju,

hodogram obilježavanja događaja (cjelovito rješenje).

 

 

Cilj agencijskog zadatka pod rednim brojem 3:

 

upoznati javnost da se po prvi puta obilježava Nacionalni dan sigurnosti cestovnog prometa,

kreiranje video/audio i/ili tiskanih materijala koji će s jedne strane upozoriti opću populaciju na opasnosti kršenja prometnih propisa i mogućnost najtežih posljedica, a s druge strane potaknuti na promjene ponašanja i usvajanje pozitivne prometne kulture,

kreativni oblici PR oglašavanja (moto ovogodišnjeg događanja, hashtag…).

 

Izazovi:

 

stradavanja u prometu izazivanju sablazan i deklaratornu osudu svih, međutim, većina sudionika u prometu svakodnevno koristi mobitel (kao najopasniju distrakciju) i ne koristi sigurnosni pojas,

percepcija da policija samo kažnjava, a ne provodi dovoljno preventivnih aktivnosti.

 

Prezentacija:

Agencija će uživo prezentirati sve agencijske zadatke.

 

Kriterij za odabir agencije:

 

Kreativnost koncepta obilježavanja Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa i

Opći dojam prijedloga kreativnih rješenja i preventivnih poruka.

 

 

Obilježja ciljanih skupina i pokazatelji:

 

Bilten o sigurnosti cestovnog prometa,

najviše prometnih nesreća dogodi se u srpnju, kolovozu i rujnu, petkom, subotom i ponedjeljkom; od 14 do 18 sati,

prometne nesreće najčešće se događaju na ravnom i suhom cestovnom pravcu te tijekom vedrog dana ne noći,

nastradali sudionici su najčešće starosti 35-44 godine, potom 65 godina i stariji.

 

 

Potvrde sudjelovanja:

Kranji rok za potvrdu sudjelovanja u ovom javnom pozivu je 18. rujna 2020. godine na adresu e-pošte press@mup.hr.

 

 

Zaključno:

Ovo je javni poziv za agencije s područja Republike Hrvatske.

Maksimalan iznos ukupnih troškova organizacije eventa i prateće komunikacije iznosi 300.000,00 kuna s uključenim PDV-om.

Prezentacije nije potrebno slati na ranije navedenu e-mail adresu nego ih osobno prezentirati.

 

Termini prezentiranja agencijskih zadataka su između 30. rujna i 2. listopada ove godine te ćete o svom terminu biti obavješteni.

 

Prezentacije svih zadanih agencijskih zadataka održat će se u službenim prostorijama Ministarstva unutarnjih poslova (Ravnateljstva policije) na hrvatskom jeziku, u trajanju do 60 minuta pred Povjerenstvom.

 

Informacija o odabranoj agenciji bit će poznata najkasnije 5. listopada, nakon čega će se s odabranom agencijom sklopiti Ugovor.

 

Kontakt:

U slučaju dodatnih pitanja možete se obratiti na:

press@mup.hr

odjel.za.sigurnost.cestovnog.prometa@mup.hr