• +385 (0)92 164 57 36
  • npscp.hr@gmail.com
NPSCP
  • Početna
  • Vijesti
  • Sigurno u prometu
    • Sigurno u prometu
    • Prometna kultura
    • Tehnika vožnje
    • Mobiteli
    • Vremeplov
    • Video
    • Izdvojeno
  • NPSCP
    • Programi
    • Mladi vozači
    • Djeca u prometu
    • Motociklisti i mopedisti
    • Biciklisti
    • Pješaci
    • Video
    • Izdvojeno
  • Projekti
  • Multimedija
  • Kontakt

NPSCP 2020-2030: Kako se mjeri učinkovitost nacionalnog plana?

  • NPSCP
  • NPSCP
  • Programi
  • NPSCP 2020-2030: Kako se mjeri učinkovitost nacionalnog plana?

29
kol
2022

NPSCP 2020-2030: Kako se mjeri učinkovitost nacionalnog plana?

Programi

Uz postavljene ciljeve, a za potrebe mjerenja učinkovitosti Nacionalnog plana, definirani su i ključni pokazatelji uspješnosti. Ključni pokazatelji uspješnosti su definirani tako da omogućuju lako praćenje i razumijevanje procesa realizacije svakog postavljenog cilja, kao i same učinkovitosti.

 

Prilikom kreiranja pokazatelja u obzir se uzelo da praćenje realizacije postavljenih ciljeva i ostvarenje ciljanih vrijednosti ne zahtijeva složena prikupljanja novih velikih količina podataka, nego da je većim dijelom provedivo kroz podatke o prometnom sustavu koji se već prikupljaju ili se njihovo prikupljanje planira nakon izrade Nacionalnog plana.

 

ID

PODRUČJE DJELOVANJA

POKAZATELJI REZULTATA

PD1

Sigurna brzina

  • Udio prometnih nesreća sa smrtno stradalima i teško ozlijeđenima koji imaju brzinu kao jednu od okolnosti

  • Udio teških prometnih nesreća kojima je okolnost isključivo brzina

  • Udio teških prometnih nesreća koje uzrokuju mladi vozači, a kojima je jedna od okolnosti brzina

  • Udio vozila koja se kreću dopuštenom brzinom *

PD2

Vožnja bez utjecaja alkohola, droga i lijekova

  • Udio teških prometnih nesreća u kojima je najmanje jedan od sudionika bio pod utjecajem alkohola i/ili psihoaktivnih tvari

  • Udio teških prometnih nesreća u kojima je osoba koja je uzrokovala nesreću bila pod utjecajem alkohola i/ili psihoaktivnih tvari

  • Udio teških prometnih nesreća u kojima je mladi vozač uzrokovao nesreću pod utjecajem alkohola i/ili psihoaktivnih tvari

  • Udio vozača koji poštuju zakonska ograničenja vezana za korištenje alkohola i/ili psihoaktivnih tvari i sudjelovanje u prometu*

PD3

Sigurna vožnja

  • Udio teških prometnih nesreća kojima je okolnost neoprezna vožnja

PD4

Sigurnosna kaciga

  • Udio biciklista u teškim prometnim nesrećama koji nisu koristili sigurnosnu kacigu

  • Udio biciklista koji su uzrokovali tešku prometnu nesreću, a koji nisu koristili sigurnosnu kacigu

  • Udio biciklista mlađih od 24 godine koji nisu nosili sigurnosnu kacigu, a sudjelovali su u teškim prometnim nesrećama

  • Udio biciklista koji nisu koristili sigurnosnu kacigu*

  • Udio vozača motocikala/mopeda koji nisu koristili sigurnosnu kacigu u teškim prometnim nesrećama

  • Udio vozača motocikala/mopeda koji su uzrokovali tešku prometnu nesreću, a koji nisu koristili sigurnosnu kacigu

  • Udio vozača motocikala/mopeda koji koriste sigurnosnu kacigu*

PD5

Zaštita u vozilu

  • Udio vozača u teškim prometnim nesrećama koji nisu koristili sigurnosni pojas

  • Udio putnika koji pravilno koriste sigurnosni pojas*

  • Udio vozača za koje nije dostupan podatak o korištenju sigurnosnih pojaseva

  • Udio putnika u teškim prometnim nesrećama koji nisu koristili sigurnosni pojas

  • Udio mladih vozača koji nisu koristili sigurnosni pojas

  • Udio korištenja sigurnosnih sustava za vezivanje djece prilikom vožnje u teškim prometnim nesrećama

  • Udio vozača koji pravilno koriste sigurnosni sustav za vezivanje djece*

PD6

Prevencija distrakcije vozača

  • Udio prometnih nesreća sa smrtno stradalima i teško ozlijeđenima kojima je potencijalna okolnost distrakcija

  • Udio vozača koji nisu upotrebljavali ručni mobilni uređaj tijekom vožnje*

PD7

Aktivni oblici prometovanja

Pješaci



 

  • Udio teških prometnih nesreća u kojima sudjeluju pješaci

  • Udio teških prometnih nesreća koje su uzrokovali pješaci

  • Udio maloljetnih pješaka koji su sudjelovali u teškim prometnim nesrećama

  • Udio pješaka sa 65 ili više godina koji su sudjelovali u teškim prometnim nesrećama

 

Biciklisti

  • Udio biciklista koji sudjeluju u teškim prometnim nesrećama

  • Udio teških prometnih nesreća koje su uzrokovali biciklisti

  • Udio maloljetnih biciklista koji su sudjelovali u teškim prometnim nesrećama

  • Udio biciklista od 65 ili više godina koji su sudjelovali u teškim prometnim nesrećama

PD8

Sigurnost motociklista i mopedista1

  • Udio teških prometnih nesreća u kojima sudjeluju vozači motocikala/mopeda

  • Udio teških prometnih nesreća koje su uzrokovali vozači motocikala/mopeda

  • Udio mladih vozača motocikala/mopeda koji su uzrokovali tešku prometnu nesreću

  • Udio vozača i putnika motocikala/mopeda koji koriste sigurnosnu kacigu*

PD9

Sigurnost profesionalnih vozača

  • Udio teških prometnih nesreća u kojima sudjeluju teretna vozila

  • Omjer udjela lakih i teških teretnih vozila koja sudjeluju u teškim prometnim nesrećama

  • Udio teških prometnih nesreća koje su uzrokovali profesionalni vozači

PD10

Sigurna infrastruktura

  • Udio cestovne infrastrukture iznad postavljenog minimalnog standarda sigurnosti*

PD11

Sigurna vozila

  • Udio teških prometnih nesreća kojima je vozilo uzrok

  • Prosječna starost osobnih vozila koja su sudjelovala u teškim prometnim nesrećama

  • Udio tehnički neispravnih vozila koja su sudjelovala u teškim prometnim nesrećama

  • Udio novih osobnih automobila sa sigurnosnim rejtingom Euro NCAP-a jednakim ili većim od utvrđenog praga*

PD12

Brze i učinkovite hitne službe

  • Vrijeme proteklo od hitnog poziva nakon nesreće u kojoj ima ozlijeđenih do dolaska hitne medicinske službe na mjesto nesreće (u minutama i sekundama)*

PD13

Jačanje kapaciteta prometne policije i inspekcijskih službi

  • Službenici osposobljeni za korištenje uređaja za nadzor prometa na cestama

  • Broj materijalno tehničkih sredstava za nadzor prometa na cestama

  • Povećanje broja nadzora vozača, vozila, kao i preventivnih akcija

*sukladno Okviru politike EU-a za sigurnost na cestama 2021. - 2030. - sljedeći koraci u ostvarenju Vizije nula (EU Road safety policy framework 2021-2030 - Next steps towards Vision Zero)


1 Motocikli, mopedi i ostala vozila koja mogu snagom vlastitog motora razviti brzinu veću od 25 km/h.

Tagovi
#nacionalni plan sigurnosti cestovvnog prometa 2021 2030 #centar za vozila hrvatske #učinkovitost #mjerenje #sigurno u prometu
  Slikovnica Pažljivo i snalažljivo pješice - djeca pješaci u prometu
PRELOG: Održan Dječji biciklistički kamp 2022.  
  NPSCP
  Programi
Popularne vijesti
  • Programi
  • Djeca u prometu
  • Motociklisti i mopedisti
  • Biciklisti
NPSCP
Download
Učilica

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

STATISTIKA: Čak 37 posto najtežih prometnih nesreća motociklista događa se u „solo vožnji” Motociklisti i mopedisti
31. European H.O.G.™ Rally: Vozači motocikla, vozite sigurno i odgovorno! Motociklisti i mopedisti
KOPRIVNICA: Prometna preventiva za djecu vrtićkog uzrasta Djeca u prometu
VIKEND NA DVA KOTAČA: Motociklisti, poštujte propise i uživajte u sigurnoj vožnji! Motociklisti i mopedisti
Popularne vijesti
  • Programi
  • Djeca u prometu
  • Motociklisti i mopedisti
  • Biciklisti
NPSCP
Download
Učilica
Popularne vijesti
  • Programi
  • Djeca u prometu
  • Motociklisti i mopedisti
  • Biciklisti
NPSCP

O Planu

Nacionalni plan sigurnosti cestovnog prometa Republike Hrvatske, na prijedlog Ministarstva unutarnjih poslova, donesen je odlukom Vlade Republike Hrvatske. [više]
 

PORTAL npscp.hr

+385 (0)92 164 57 36

npscp.hr@gmail.com

POPULARNI TAGOVI
#aquaplaning #sunce #Bartovčak Ivan #polovni #autodijelovi #Zuzanna Kus #Stipe Selak #mehaničar #vozača #Matej Stipetić #Lana Borković #Filip Škrlec #automehaničari #Young Car Mechanic #Inter Cars Hrvatska #Marko Lalić #vježba #Silvio Čamber #Mala Kapela #Željko Riha #karlovac #autotaksi #kartica #taxi #dokument

© Copyright - All Rights Reserved.

Izrada web stranica | CMS | Hosting | SEO